Jos turvakorttini katoaa,
miten saan uuden?

Jos kadotat turvakorttisi, lukitse pankkitunnuksesi välittömästi verkkopankkiin kirjautumisen yhteydessä turvalukusivulla, tai soita Danske Bankiin ja pyydä sulkemaan turvakorttisi.

Lukitse pankkitunnukset verkkopankissa
Kirjaudu verkkopankkiin kotisivultamme www.danskebank.fi. Anna käyttäjätunnus ja salasana ja paina Jatka. Valitse yläreunasta Omat asetukset ja valitse Muuta pankkitunnusten tietoja tai lukitse ne. Paina Lukitse pankkitunnukset, ja napsauta vielä Lukitse-painiketta. Pankkitunnusten lukitsemiseen et tarvitse turvakortin lukua.

Lukitse pankkitunnukset puhelimitse
- Soita 24 h korttipalveluun 0200 2585 (pvm/mpm), ja kerro että haluat sulkea turvakorttisi.
- Soita Asiakaspalveluun 0200 2580 (pvm/mpm) tai Verkkopankin asiakastukeen 0200 2589 (pvm/mpm) ma–pe klo 8-20 ja kerro että haluat sulkea turvakorttisi.
- Soita 24 h automaattiseen puhelinpalveluun
Henkilöasiakkaat: 0200 2581 (6 snt/min + pvm/mpm), valinta 5 Turvapalvelut. Ohjeet kuuluvat palvelun edetessä.
Yritysasiakkaat: 0200 1580 (39 snt/min + pvm/mpm), valinta 5 Turvapalvelut. Ohjeet kuuluvat palvelun edetessä.

Saat uuden turvakortin kätevimmin tilaamalla sen kotisivujemme tilauslomakkeella. Turvakortti toimitetaan saantitodistuksella lähipostiin, myös ulkomaille.

Vaihtoehtoisesti voit noutaa uuden turvakortin konttoristamme. Uusinnasta veloitetaan hinnaston mukainen palvelumaksu.

Ota yhteyttä
0200 2580

Chattaa kanssamme

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​Säästäminen ja sijoittaminen Lainat Tilit, kortit ja pankkitunnukset

 

 

Ota yhteyttä

Soita meille Varaa aika neuvotteluun
  • Sijoituslinja
    0200 2000
  • Uudet asiakkaat
    0100 1580

Löydä meidät

Löydä lähin konttori

Usein kysyttyä

Tileistä Korteista Palveluistamme
​​​