Turvallinen viestintä

Kun haluat ottaa yhteyttä meihin, on sinulla tähän useita eri tapoja.

 

Viestipalvelu

Turvallisin ja usein myös helpoin tapa on lähettää viesti verkkopankin viestijärjestelmässä, sillä tavalliseen sähköpostiin ja puhelimeen verrattuna viestijärjestelmän käytössä on monia etuja.

Viestijärjestelmä toimii verkkopankin vahvasti suojatussa ympäristössä, jonka vuoksi

  • lähettämäsi viestit päätyvät varmasti Danske Bankille
  • saamasi viestit tulevat varmasti Danske Bankista
  • kukaan ei pääse käsiksi viesteihisi ilman henkilökohtaisia pankkitunnuksiasi
  • me tunnistamme sinut, joten voit tehdä toimeksiantoja ja sopimuksia
  • lähettämäsi ja vastaanottamasi viestit tallentuvat viestiarkistoon 
  • voit lähettää viestin milloin tahansa ja siihen vastataan nopeasti

Verkkopankin maksuton viestijärjestelmä on automaattisesti käytössäsi, kun olet Danske Bankin verkkopankkiasiakas.

 

Chat

Uutuutena käytössäsi on chat-palvelu Danske Etuohjelma -sivuston yhteydessä verkkopankissa ja kotisivuilla. Palvelun avulla saat nopeasti vastauksen kysymykseesi. Voit itse aloittaa chat-keskustelun Aloita chat -painikkeesta ja sen lisäksi voimme tarjota apua sinulle aktiivisesti ehdottamalla chat-keskustelua etuohjelmaan liittyen. Chat-palvelu on avoinna arkisin kello 9-17.

 

Tutustu myös

Tule asiakkaaksi
Ota yhteyttä, avataan sinulle sopivat palvelut. Huomaat, miten helppoa se on.

Tule asiakkaaksi
Ota yhteyttä
0200 2580

Chattaa kanssamme

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​Säästäminen ja sijoittaminen Lainat Tilit, kortit ja pankkitunnukset

 

 

Ota yhteyttä

Soita meille Varaa aika neuvotteluun
  • Sijoituslinja
    0200 2000
  • Uudet asiakkaat
    0100 1580

Löydä meidät

Löydä lähin konttori

Usein kysyttyä

Tileistä Korteista Palveluistamme