Asiakkaan tunteminen, henkilöllisyyden todentaminen ja henkilöllisyystodistuksen kopion säilyttäminen perustuvat pankkeja koskevaan lainsäädäntöön. Lainsäädännön mukaan pankin täytyy tunnistaa ja todentaa asiakkaiden ja asiakkaiden edustajien henkilöllisyys henkilöllisyystodistuksena hyväksyttävästä asiakirjasta ja säilyttää kyseisen asiakirjan tiedot.
Päivitä henkilötietosi
Tarvitsemme sinulta tunnistautumiseen liittyviä lisätietoja, sillä laki edellyttää Danske Bankin tuntevan District-käyttäjät. Täytä tietosi ja lataa pyydetyt asiakirjat.
Näytä tämä lomake englanniksi.
Näytä tämä lomake ruotsiksi.
Jos tarvitset apua tai sinulla on muita asiaan liittyviä kysymyksiä, ota meihin yhteyttä soittamalla englanninkieliseen asiakastukeen +358 105 469 899 (pvm/mpm). Palvemme sinua ma-to 10-17 ja pe 10-16.