Asiakastuki

Verkkopankin asiakastuki auttaa sinua kaikissa kysymyksissäsi verkkopankkiin tai sen käyttöön liittyen.

Verkkopankin Asiakastuki (pvm/mpm)

Henkilöasiakkaat 0200 2589 ma - pe 8 - 20
Ulkomailta +358 200 2589

Yritysasiakkaat 0100 2580 ma - pe 8 - 18
Ulkomailta +358 100 2580


Tekniset vaatimukset

Verkkopankkisi ja sivustomme toimivat parhaiten, kun tietokoneessasi asetukset ovat kohdallaan.

Lue teknisistä ominaisuuksista

Kysytyimmät kysymykset

En saa avattua lainan ehtoja ja liitteitä, miten toimin?
Lainojen ehtojen ja liitteiden avaamiseen tarvitaan Adobe Reader -ohjelma, jonka saat veloituksetta www.adobe.fi -osoitteesta.

Jos koneelta löytyy jo Adobe Reader -ohjelma, mutta ehdot ja liitteet eivät avaudu, niin poista koneellasi oleva Adobe Reader ja käy asentamassa yllä mainitusta osoitteesta ohjelma uudestaan. Voit myös kokeilla ehtojen ja liitteiden avaamista toisella internet-selaimilla.

Miten tyhjennän selaimen välimuistin?
Katso ohje eri selainten välimuistin tyhjentämisestä.

Selaimen välimuistin tyhjentäminen

Mistä löydän erääntyvät maksut?
Erääntyvät maksut löytyvät kunkin tilin tilitapahtumien (Verkkopankissa: Tilit > Tapahtumat) ylävalikosta kuukausien oikealta puolelta kohdasta Erääntyvät maksut.

Miten sovin verkkopankin käytöstä?
Verkkopankin käyttöä varten tulee olla verkkopankkitunnukset, jotka voi käydä noutamassa lähimmästä Danske Bankin konttorista. Konttoriasiointia varten on hyvä varata aika etukäteen, niin saadaan varmasti hoidettua verkkopankkitunnukset kerralla kuntoon. Ajanvarauksen konttoriin voit tehdä Asiakaspalvelusta 0100 4000 (pvm/mpm) ma-pe 8-20.

Miksi käyttäjätunnus ja salasanani ovat valmiiksi näytöllä, kun olen kirjautumassa verkkopankkiin?
Internet-selaimet, kuten Internet Explorer, Google Chrome ja Mozilla Firefox, tallentavat käyttäjän suostumuksella salasanoja omiin tietoihinsa käytön helpottamiseksi. Verkkopankkiin kirjautuessa käyttäjätunnusta ja salasanaa ei tulisi tallentaa selainten asetuksiin turvallisuuden vuoksi, koska silloin kirjautumiseen riittää pelkästään turvakortti.

Internet-selaimen asetuksista voi käydä poistamassa tallennetut salasanat, sekä valita ettei vastaisuudessa enää tarjoa salasanojen tallentamista. Lisätietoa salasanojen poistamisesta saa Verkkopankin Asiakastuesta 0200 2589 (pvm/mpm) ma-pe 8-20.

Miten lopetan verkkopankki-istunnon turvallisesti?
Verkkopankki-istunto lopetetaan turvallisesti kirjautumalla Verkkopankista ulos Kirjaudu ulos –painikkeesta ruudun oikeasta yläkulmasta. Yhteyden katkettua on hyvä myös tyhjentää selaimen välimuisti.

Sivun ylälaitaan tulee ilmoitus Pankkitoimintojen suojaus käytössä, mistä on kysymys?
Mikäli käytössäsi on F-Securen Pankkitoimintojen suojauspalvelu, se saattaa estää verkkopankin toiminnan. Kyseessä ei ole Danske Bankin palvelu, voit olla yhteydessä F-Secureen.
​​​​
Ota yhteyttä
0200 2580

Chattaa kanssamme

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​Säästäminen ja sijoittaminen Lainat Tilit, kortit ja pankkitunnukset

 

 

Ota yhteyttä

Soita meille Varaa aika neuvotteluun
  • Sijoituslinja
    0200 2000
  • Uudet asiakkaat
    0100 1580

Löydä meidät

Löydä lähin konttori

Usein kysyttyä

Tileistä Korteista Palveluistamme