Toimi näin, jos et pääse kirjautumaan Business Onlineen tai sen käytössä on teknisiä ongelmia.Toimi näin, jos et pääse kirjautumaan Business Onlineen tai sen käytössä on teknisiä ongelmia.

Jos et pääse kirjautumaan Business Onlineen, tai palvelussa on teknisiä ongelmia tai hitautta, toimi näin:

1. Tyhjennä selaimen välimuisti:


2. Jos käytät Internet Explorer -selainta, lisää teksti danskebank.fi luotettuihin sivustoihin:

 

3. Jos käytät Internet Explorer 11 -selainta, etkä pääse Business Onlineen Aineistosiirtoasiakkaat-valinnalla, lisää teksti danskebank.fi Yhteensopivuusnäkymän asetuksiin:  

Internet Explorer 11 (pdf)

 
 
4. Tyhjennä Javan välimuisti ja poista Danske Bankin varmenne:
 
Windows, Oracle Java (pdf)
 
 
5. Tarkista onko tietokoneessa useita Java-ohjelmia tai vanhoja Javoja
 
Poista tietokoneessa olevat Javat ja asenna uusin Java-ohjelma:
 
 

 

 
Danske Bank A/S, Suomen sivuliike, Televisiokatu 1, PL 1243, 00075 DANSKE BANK, BIC: DABAFIHH. Yhteystiedot. Yleiset ehdot. Tietosuoja.
Danske Bank A/S, filial i Finland, Televisionsgatan 1, PL 1243, 00075 DANSKE BANK, BIC: DABAFIHH. Kontaktuppgifter. Allmänna villkor. Sekretessmeddelande.
Danske Bank A/S, Finland Branch, Televisiokatu 1, PL 1243, 00075 DANSKE BANK, BIC: DABAFIHH. Contact information. General terms. Privacy notice.
Puhelut voidaan nauhoittaa turvallisuussyistä sekä dokumentointia varten