Yhteistyö tutkimusyritysten kanssa

Danske Bank pyrkii jatkuvasti parantamaan ja kehittämään ratkaisujaan ja neuvontaansa asiakaskokemuksen parantamiseksi. Haluamme tietää enemmän asiakkaidemme toiveista ja tarpeista, joten teemme yhteistyötä useiden eri tutkimusyritysten kanssa.

Danske Bankin asiakkaana sinuun saatetaan ottaa yhteyttä tutkimusyrityksestä, jonka kanssa teemme yhteistyötä. Sinuun voidaan ottaa yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse, ja siinä tapauksessa toivomme sinun osallistuvan tutkimukseen. Mielipiteesi on tärkeä, sillä sen avulla voimme kehittää ratkaisujamme ja neuvontaamme.

Tutkimusyritykset eivät koskaan kysy luottamuksellisia tietoja, kuten tilinumeroa, PIN-koodia, salasanaa tai pankki- ja luottokortin numeroa.

Kiitos avustasi.

Teemme yhteistyötä mm. seuraavien markkinatutkimusyritysten kanssa:

  • Aalund Research
  • Adobe Analytics
  • Easy Research
  • Ennova
  • Epinion
  • Gallup
  • Inter Research / defgo
  • Ipsos
  • Market Minds
  • Millward Brown
  • Norstat
  • PFM Research
  • Qualtrics
  • Rambøll
  • RedC
  • Taloustutkimus Oy
  • Usertribe
  • Wilke
  • YouGov

Kiinnostuitko?
Tervetuloa Danske Bankiin.

Content is loading
Show more rows: All table rows are already visible for screen readers.
Show less rows: All table rows are already visible for screen readers.