Avoimet tehtävät

Avoimet tehtävät

Share
Investigating AML Specialist,
AML Retail Banking Finland
Rekrytointi ID:22896
Hae


Haluatko kehittyä pankkialan ammattilaiseksi?
Kiinnostaako työ rahanpesun estämisen parissa?

Tiimimme kasvaa ja haemme nyt uusi kollegoja AML (Anti Money Laundering) -yksikköön henkilöasiakaspuolelle määräaikaisiin työsuhteisiin vuoden 2020 loppuun saakka sekä Itäkeskuksen että Pasilan toimipisteisiimme. Tässä tehtävässä sinulla on mahdollisuus kehittyä alan ammattilaiseksi tai kehittää jo olemassa olevaa osaamistasi entisestään.

AML Retail Banking FI – yksikkö toteuttaa henkilöasiakkaiden tuntemistietojen keräämisen ja ylläpitämisen koko asiakassuhteen ajan. Yksiköllä on tärkeä tehtävä varmistaa Danske Bankille asetettujen tavoitteiden saavuttaminen asiakkaan tuntemisessa.

AML Specialistina työskentelet asiakkaidemme tuntemistietojen päivittämisen ja rahanpesun estämisen parissa. Olet osaltasi mukana estämässä niin terrorismin rahoittamista kuin rahanpesua, jotka usein kytkeytyvät mitä moninaisimpiin rikoksiin. Työsi on erittäin korkealla koko pankin prioriteettilistalla, ja tässä työssä voit todella vaikuttaa. Rahanpesun estämisen lisäksi olet luomassa erinomaisia asiakaskokemuksia tarjoamalla lisäarvoa ja turvallisuutta pankkiasiointiin. Yksikkömme tekee päivittäin outbound-asiakaskontakteja, joten olet isossa roolissa Danske Bankin brändin ja asiakkaidemme tyytyväisyyden rakentamisessa.

Tarjoamme sinulle:
• Monipuolisen ja jatkuvasti muuttuvan työn rahanpesun estämisen ja asiakkaiden tuntemisen parissa
• Mahdollisuuden työskennellä alan asiantuntijoiden sekä monipuolisten asiakassuhteiden parissa
• Tilaisuuden vaikuttaa pankkialan turvallisuuteen ja läpinäkyvyyteen
• Modernin työympäristön sekä erinomaiset edut

Olemme yksi Suomen suurimmista finanssialan työnantajista – meillä opit jatkuvasti uutta ja sinua kannustetaan kehittymään ja kehittämään osaamistasi koko ajan.

Toivomme kuitenkin, että omaat jo seuraavat taidot:
• Hyvät kommunikaatiotaidot sekä suomeksi että englanniksi
• Kykyä saavuttaa sinulle asetetut määrälliset ja laadulliset tavoitteet
• Proaktiivinen asenne asiakkaan kontaktointiin - olemme jatkuvassa dialogissa asiakkaiden kanssa lähinnä puhelimitse ja asiakasviesteillä
• Pystyt tehokkaasti priorisoimaan eri tehtäviä ja hallitsemaan samanaikaisesti keskeneräisiä työtehtäviä
• Olet asiakaslähtöinen ja omaat erinomaisen tilannetajun asiakaskohtaamisissa

Seuraavat taidot ovat eduksi, mutta eivät pakollisia:
• Osaaminen ja ymmärrys erilaisista yhtiömuodoista ja niiden ominaispiirteistä
• Kyky tunnistaa riskejä (operatiivisten, compliance-, liiketoiminta- ja maineriskien osalta), tuntea yleisimmät rahanpesutavat ja arvioida kriittisesti saatua tietoa
• AML-sääntelyn tunteminen
• Kyky ymmärtää asiakkaan palvelutarpeet ja tuntemus pankin tuotteista niiden täyttämiseksi
• Ruotsin kielen taito

Toivomme, että sinulla on aiempaa kokemusta asiakasrajapinnassa työskentelemisestä, joustavan tiimipelaajan asenne sekä kyky työskennellä tarkasti ja huolellisesti tiukkojen aikamääreiden alla. Lisäksi otat omistajuuden oman työsi tuloksesta, ja teet kaikkesi niin henkilökohtaisten kuin tiimisi tavoitteiden täyttymisen eteen.

Kiinnostuitko?

Hae tehtävään mahdollisimman pian, sillä aloitamme haastattelut jo hakemusajan aikana. Lisätietoja tehtävästä antaa arkisin klo. 10.00-14.00 Sebastian Liljeström, Senior Team Leader, 050 422 3355.


Lähetä hakemus ja CV viimeistään 8.9.2019.

Danske Bank on pohjoismainen pankki, jolla on vahvat paikalliset juuret ja siltoja muualle maailmaan. Yli 145 vuoden ajan olemme auttaneet ihmisiä ja yrityksiä Pohjoismaissa toteuttamaan tavoitteensa. Danske Bankilla on yli 19 000 työntekijää 16 maassa ympäri maailmaa, ja he palvelevat 3,4 miljoonaa henkilö-, yritys- ja laitosasiakastamme. Pankkipalvelujen lisäksi tarjoamme myös henkivakuutuksia ja eläkepalveluita, kiinnelainoja, varainhoitoa sekä kiinteistö- ja leasingpalveluita.