Soittaako Danske Bank asiakkailleen?Soittaako Danske Bank asiakkailleen?

Voit saada Danske Bankista puhelun, jonka aikana kartoitamme yhdessä, että sinulla on omaan elämäntilanteeseesi sopivimmat pankkipalvelut käytössäsi.
Kerromme samalla mahdollisuuksista, joita Danske Bank voisi sinulle tarjota.
 
  • Soiton ajankohdat ovat ma - pe klo 9.00 - 20.30 ja la klo 9.00-17.00
  • Emme koskaan kysy pankkitunnustesi tietoja soittaessamme sinulle  

Turvallisen pankkiasioinnin vuoksi hakemukseen, sopimukseen tai nykyisen palvelun muutokseen liittyvät puhelut tallennetaan.

 
Danske Bank A/S, Suomen sivuliike, Televisiokatu 1, PL 1243, 00075 DANSKE BANK, BIC: DABAFIHH. Yhteystiedot. Yleiset ehdot. Tietosuoja.
Danske Bank A/S, filial i Finland, Televisionsgatan 1, PL 1243, 00075 DANSKE BANK, BIC: DABAFIHH. Kontaktuppgifter. Allmänna villkor. Sekretessmeddelande.
Danske Bank A/S, Finland Branch, Televisiokatu 1, PL 1243, 00075 DANSKE BANK, BIC: DABAFIHH. Contact information. General terms. Privacy notice.
Puhelut voidaan nauhoittaa turvallisuussyistä sekä dokumentointia varten