Miten kirjaudun ensimmäistä
kertaa puhelinpalveluun?

Puhelinpalvelun käyttöön tarvitset Danske Bankin pankkitunnukset - käyttäjätunnuksen, salasanan ja turvakortin. Soita Asiakaspalvelun numeroon 0200 2580 ja valitse haluamasi palvelu. Puhelin ohjaa sinua tunnusten syöttämisessä.

Pankilta saamasi aloitussalasana on voimassa 30 päivää jona aikana sinun tulee kirjautua palveluun ja vaihtaa salasana. Kun kirjaudut palveluun ensimmäistä kertaa uusilla pankkitunnuksillasi, sinun on vaihdettava pankilta saamasi aloitussalasana sellaiseen nelinumeroiseen lukuun, joka sinun on jatkossa helppo muistaa. Älä kuitenkaan valitse liian helppoa lukua kuten syntymäpäivääsi tai henkilötunnuksesi loppuosaa. Älä myöskään koskaan ota vanhaa salasanaasi uudelleen käyttöön.

Turvakorttia tarvitset aina kirjautuessasi puhelinpalveluun.

Samoilla pankkitunnuksilla pääset myös verkkopankkiin ja automaattiseen puhelinpalveluun. Pankkitunnusten käyttö on helppoa myös verkkopankissa, jossa on tarjolla monipuoliset pankkipalvelut. Verkkopankkiin kirjaudut kotisivultamme www.danskebank.fi > Kirjaudu verkkopankkiin.
Ota yhteyttä
0200 2580

Chattaa kanssamme

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​Säästäminen ja sijoittaminen Lainat Tilit, kortit ja pankkitunnukset

 

 

Ota yhteyttä

Soita meille Varaa aika neuvotteluun
  • Sijoituslinja
    0200 2000
  • Uudet asiakkaat
    0100 1580

Löydä meidät

Löydä lähin konttori

Usein kysyttyä

Tileistä Korteista Palveluistamme