Miksi en pääse verkkopankkiin
pankkitunnuksillani?
Miksi en pääse verkkopankkiin  pankkitunnuksillani?

Jos saat verkkopankkiin kirjautuessasi ilmoituksen "Tarkista käyttäjätunnus tai salasana", tarkista että olet kirjoittanut käyttäjätunnuksen ja salasanan varmasti oikein.

Unohtuiko käyttäjätunnus?
Käyttäjätunnus on sama 8-numeroinen luku kuin aiemmin pankilta saamasi asiakasnumero. Löydät käyttäjätunnuksesi pankkitunnussopimuksesta.

Unohtuiko salasana?
Salasanasi on nelinumeroinen luku, jonka olet itse valinnut verkkopankin käyttöä varten. Jos olet unohtanut salasanasi, saat uuden nopeimmin lähimmän Danske Bankin konttorin kassapalvelusta. Voit myös tilata uuden salasanan joko kotisivultamme www.danskebank.fi/pankkitunnukset tai soittamalla Asiakaspalveluun 0200 2580 (pvm/mpm) ma - pe klo 8 - 20. Tilatut tunnukset toimitetaan lähipostiin saatekirjeellä, toimitusaika on noin viikko. Pankkitunnusten uusimisesta veloitetaan hinnaston mukainen palvelumaksu.

Onko pankilta saamasi aloitussalasana voimassa?
Pankin antama aloitussanasana on voimassa 30 päivää, jona aikana sinun tulee kirjautua verkkopankkiin ja vaihtaa salasana. Mikäli et vaihda salasanaa 30 päivän sisällä, salasana erääntyy, ja sinun tulee noutaa uusi salasana lähimmän Danske Bankin konttorin kassapalvelusta. Voit myös tilata uuden salasanan joko kotisivultamme www.danskebank.fi/pankkitunnukset tai soittamalla Asiakaspalveluun 0200 2580 (pvm/mpm) ma - pe klo 8 - 20. Tilatut tunnukset toimitetaan lähipostiin saatekirjeellä, toimitusaika on noin viikko. Pankkitunnusten uusimisesta veloitetaan hinnaston mukainen palvelumaksu.

Onko käytössäsi oikea turvakortti?
Tarkista, että käytät oikeaa turvakorttia. Näet turvakorttisi numeron verkkopankkiin kirjautumisen yhteydessä turvalukusivulla. Jos turvakortissasi on eri numero, kyseessä saattaa olla vanha turvakorttisi. Saat uuden turvakortin nopeimmin lähimmän Danske Bankin konttorin kassapalvelusta. Voit myös tilata uuden turvakortin joko kotisivultamme www.danskebank.fi/pankkitunnukset tai soittamalla Asiakaspalveluun 0200 2580 (pvm/mpm) ma - pe klo 8 - 20. Tilatut tunnukset toimitetaan lähipostiin saatekirjeellä, toimitusaika on noin viikko. Pankkitunnusten uusimisesta veloitetaan hinnaston mukainen palvelumaksu.

Oletko yrittänyt sisäänkirjautumista useampaan kertaan onnistumatta?
Pankkitunnukset menevät useamman yrityskerran jälkeen turvallisuussyistä lukkoon. Saat uudet tunnukset lähimmän Danske Bankin konttorin kassapalvelusta. Voit myös tilata tunnukset joko kotisivultamme www.danskebank.fi/pankkitunnukset tai soittamalla Asiakaspalveluun 0200 2580 (pvm/mpm) ma - pe klo 8 - 20. Tilatut tunnukset toimitetaan lähipostiin saatekirjeellä, toimitusaika on noin viikko. Pankkitunnusten uusimisesta veloitetaan hinnaston mukainen palvelumaksu.

Onko edellisestä sisäänkirjautumisesta kulunut pitkä aika?
Jos et ole käyttänyt pankkitunnuksiasi viimeisen vuoden aikana, niiden käyttö on saatettu estää turvallisuussyistä. Saat uudet pankkitunnukset lähimmän Danske Bankin konttorin kassapalvelusta. Voit myös tilata tunnukset joko kotisivultamme www.danskebank.fi/pankkitunnukset tai soittamalla Asiakaspalveluun 0200 2580 (pvm/mpm) ma - pe klo 8 - 20. Tilatut tunnukset toimitetaan lähipostiin saatekirjeellä, toimitusaika on noin viikko. Pankkitunnusten uusimisesta veloitetaan hinnaston mukainen palvelumaksu.

Voit tarkistaa pankkitunnustesi voimassaolon myös soittamalla Verkkopankin Asiakastukeen 0200 2589 (pvm/mpm) ma - pe klo 8 - 20.

Jos asut ulkomailla tai et pääse konttoriimme, voit tilata uuden salasanan ja turvakortin joko kotisivultamme tilauslomakkeella tai Asiakaspalvelusta +358 (0) 200 2580 (pvm/mpm) ma - pe klo 8 - 20. Salasana toimitetaan saantitodistuksella lähipostiin, ja toimituksesta veloitetaan hinnaston mukainen palvelumaksu.

 
Danske Bank A/S, Suomen sivuliike, Televisiokatu 1, PL 1243, 00075 DANSKE BANK, BIC: DABAFIHH. Yhteystiedot. Yleiset ehdot. Tietosuoja.
Danske Bank A/S, filial i Finland, Televisionsgatan 1, PL 1243, 00075 DANSKE BANK, BIC: DABAFIHH. Kontaktuppgifter. Allmänna villkor. Sekretessmeddelande.
Danske Bank A/S, Finland Branch, Televisiokatu 1, PL 1243, 00075 DANSKE BANK, BIC: DABAFIHH. Contact information. General terms. Privacy notice.
Puhelut voidaan nauhoittaa turvallisuussyistä sekä dokumentointia varten