Mitä teen jos minulla ei ole
oikeaa turvakorttia?
Mitä teen jos minulla ei ole  oikeaa turvakorttia?

Näet turvakorttisi numeron verkkopankkiin kirjautumisen yhteydessä turvalukusivulla. Jos turvakortissasi on eri numero, kyseessä saattaa olla vanha turvakorttisi.

Tarkista, oletko kenties jo saanut uuden turvakortin, koska jos et käytä verkkopankkia kovin usein, uusi turvakortti on saattanut tulla sinulle jo kuukausia sitten.

Uusi turvakortti toimitetaan automaattisesti kotiosoitteeseesi, kun nykyisellä turvakortilla on oletusarvoisesti 20 avain- ja turvalukuparia jäljellä. Jos olet juuri saanut uuden turvakortin, tarkista onko sinulla toinen turvakortti jossa on vielä turvalukuja jäljellä.

Jos tarvitset uuden turvakortin, saat sen kätevimmin kotisivujemme tilauslomakkeella tai Asiakaspalvelusta +358 (0)200 2580 (mpm/pvm) ma-pe klo 8-20. Turvakortti toimitetaan saantitodistuksella lähipostiin, ja toimituksesta veloitetaan hinnaston mukainen palvelumaksu.
 
Danske Bank A/S, Suomen sivuliike, Televisiokatu 1, PL 1243, 00075 DANSKE BANK, BIC: DABAFIHH. Yhteystiedot. Yleiset ehdot. Tietosuoja.
Danske Bank A/S, filial i Finland, Televisionsgatan 1, PL 1243, 00075 DANSKE BANK, BIC: DABAFIHH. Kontaktuppgifter. Allmänna villkor. Sekretessmeddelande.
Danske Bank A/S, Finland Branch, Televisiokatu 1, PL 1243, 00075 DANSKE BANK, BIC: DABAFIHH. Contact information. General terms. Privacy notice.
Puhelut voidaan nauhoittaa turvallisuussyistä sekä dokumentointia varten