Miten toimin, jos käytössä on F-Securen pankkitoimintojen suojaus, ja verkkopankki ei toimi oikeinMiten toimin, jos käytössä on F-Securen pankkitoimintojen suojaus, ja verkkopankki ei toimi oikein

Jos tietokoneessa on käytössä F-Securen Pankkitoimintojen suojaus, verkkopankin käyttäminen ei ehkä onnistu. Saatat saada ilmoituksen 'Internet Explorer ei voi näyttää www-sivua', vaihtoehtoisesti sivu avautuu valkoisena, maksun hyväksyminen ei onnistu tai tulee jokin muu virhetilanne. Tällaisessa tilanteessa kannattaa käyttää muuta selainta (Google Chrome, Mozilla Firefox) tai soittaa F-Securelle puh. (09) 2520 5050 ja pyytää toimintaohjeet, miten Pankkitoimintojen suojauksen kanssa menetellään.
 
 
Danske Bank A/S, Suomen sivuliike, Televisiokatu 1, PL 1243, 00075 DANSKE BANK, BIC: DABAFIHH. Yhteystiedot. Yleiset ehdot. Tietosuoja.
Danske Bank A/S, filial i Finland, Televisionsgatan 1, PL 1243, 00075 DANSKE BANK, BIC: DABAFIHH. Kontaktuppgifter. Allmänna villkor. Sekretessmeddelande.
Danske Bank A/S, Finland Branch, Televisiokatu 1, PL 1243, 00075 DANSKE BANK, BIC: DABAFIHH. Contact information. General terms. Privacy notice.
Puhelut voidaan nauhoittaa turvallisuussyistä sekä dokumentointia varten