​Danske Finance tarjoaa tukea ja joustavuutta koronaviruksen taloudellisiin vaikutuksiin asiakkailleen

Koronaviruksen aiheuttaman erityistilanteen vuoksi Danske Bank tarjoaa erilaisia vaihtoehtoja tukeakseen esimerkiksi säännölliset tulonsa tilapäisesti työttömyyden tai lomautuksen vuoksi menettäneitä henkilöasiakkaita, ja yrityksiä, jotka tarvitsevat lisälikviditeettiä kysynnän laskun tai tilausten peruutusten vuoksi.

"Olemme poikkeustilanteessa, jolla on suuria taloudellisia vaikutuksia niin yhteiskunnalle, yrityksille kuin perheille. Yhtenä pohjoismaiden suurimmista pankeista meillä on tärkeä rooli koronaviruksen aiheuttamien haittojen pienentämisessä, ja tulemme tekemään voitavamme voidaksemme auttaa asiakkaitamme läpi tämän vaikean tilanteen", sanoo Chris Vogelzang, Danske Bankin toimitusjohtaja.

Danske Finance toimii Danske Bankin linjausten mukaisesti. "Olemme mukana kantamassa yhteiskunnallista vastuuta ja pyrimme varmistamaan omalla toiminnallamme, että asiakkaillamme ja yhteistyökumppaneillamme on mahdollisuus selvitä tästä poikkeustilanteesta mahdollisimman pienillä taloudellisilla vaikutuksilla", sanoo Kari Tähtelä, Danske Financen toimitusjohtaja.

"Tulemme tarkastelemaan kunkin asiakkaan tilannetta yksilöllisesti, ja arvioimme miten voimme auttaa parhaiten. Asiakkaille, jotka kärsivät äkillisistä koronaviruksen taloudellisista vaikutuksista ja jotka täyttävät luottokelpoisuusehdot, voimme tarjota esimerkiksi määräaikaista lyhennysvapaajaksoa tai muita maksuohjelman muutoksia", kertoo Olavi Penttilä, Danske Financen luotto- ja riskijohtaja.

Pyrimme olemaan asiakkaidemme tavoitettavissa ja tukena mahdollisimman hyvin myös poikkeusoloissa. Osa palveluistamme on tällä hetkellä jonkin verran ruuhkautunut, erityisesti sopimusten muutospyyntöjen poikkeuksellisen runsaan kysynnän vuoksi. Mahdolliset lyhennysvapaa- ja maksuohjelmamuutoshakemukset pääset tekemään verkkopalvelumme kautta, tällä hetkellä emme voi vastaanottaa muutospyyntöjä muulla tavoin. Kirjaudu palveluun omilla pankkitunnuksillasi ja täytä hakemus kohdasta ”Maksuohjelman muutos”. Toivomme kärsivällisyyttä hakemuksesi käsittelyyn.

Jos olet Danske Bankin yritysasiakas, pyydämme sinua olemaan muutostarpeeseen liittyen yhteydessä Danske Bankin asiakasvastuuhenkilöösi.

Seuraamme tilanteen kehittymistä jatkuvasti ja päivitämme neuvojamme ja tukitoimiamme tilanteen mukaan.​​​​​​​​​​​​

Ota yhteyttä