Ota yhteyttä

Ota yhteyttä

Henkilöasiakkaat

Covid-19 -tilanteen johdosta asiakaspalvelumme tekee kaikkensa auttaakseen sinua, mikäli muuttuneen taloustilanteesi vuoksi tarvitset järjestelyjä sopimuksesi maksusuunnitelmaan - ensisijaisesti ohjeistamme hakemaan lyhennysvapaita kuukausia. Muutoshakemus tulee lähettää verkkosivujemme lomakepalvelusta, minne pääset kirjautumaan alla yhteystiedoissa olevasta "Kirjaudu palveluun" painikkeesta  sekä etusivulta.

Huomasithan, että hyödyllistä tietoa -sivustolta löytyy tietoa niistä asioista, joita asiakaspalvelustamme usein kysytään. Uuteen rahoitushankkeeseen liittyen voit olla yhteydessä suoraan myyjäliikkeeseesi. Myyjä hoitaa rahoituspäätöksen hakemisen ja sopimusten laatimisen.

Hyödyllistä tietoa


Lisätietoja ja neuvoja rahoitussopimukseesi liittyen saat olemalla meihin yhteydessä. Kätevimmin saat meihin yhteyden sähköisillä yhteydenottolomakkeilla. Lomakkeet löytyvät etusivultamme "Helppoa asiointia verkossa" -osiosta.

​Asiakaspalvelu

Sähköiset lomakkeet

Ota yhteyttä sähköisillä lomakkeilla kirjautumalla oman pankkisi verkkopankkitunnuksilla palveluumme.

Kirjaudu palveluun

 

Puhelin
010 546 3118
ma 8.30-16.30, ti-pe 9.00-14.00



Postiosoite
Danske Finance Oy
Asiakaspalvelu
PL 1275
00075 DANSKE BANK​

Sähköposti
Yhteydenotot tulee tehdä sähköisillä asiointilomakkeilla.

Sähköpostitse voit lähettää lähettämääsi asiointilomakkeeseen liittyvän liitetiedoston:
palvelu.rahoitus@danskebank.fi

Rekisteröinteihin ja vakuutusten
voimassaolotodistuksiin liittyvät liitteet
sekä kauppakirjat loppuunmaksettavista sopimuksista:
rekisterointi.rahoitus@danskebank.fi
 
Sähköpostiyhteydenotoissa tulee näkyä
rahoitussopimuksesi yksilöintitiedon lisäksi
myös omat yhteystietosi sekä tieto siitä, mihin sähköiseen toimeksiantoon viesti liittyy. Huomioithan, ettemme sähköpostitse voi antaa sopimukseen liittyviä yksilöintitietoja.




Puhelun hinta on kotimaan liittymästä soitettaessa 8,35 snt/puhelu + 12,09 snt/minuutti.
Ulkomailta soitettaessa puhelun hinta määräytyy paikallisen operaattorin hinnaston mukaisesti.
Hinnat sis. alv 24 %.​​

Yritysasiakkaat

Covid-19 -tilanteen johdosta asiakaspalvelumme tekee kaikkensa auttaakseen sinua, mikäli yrityksesi muuttuneen taloustilanteen vuoksi tarvitset järjestelyjä sopimuksen maksusuunnitelmaan - ensisijaisesti ohjeistamme hakemaan lyhennysvapaita kuukausia.

Mikäli yrityksesi on Danske Bankin asiakas, ole yhteydessä ensisijaisesti Danske Bankin asiakasvastuuhenkilöösi.
 
Muussa tapauksessa muutoshakemus tulee lähettää verkkosivujemme lomakepalvelusta, minne pääset kirjautumaan henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksillasi alla olevasta linkistä tai alla olevasta "Kirjaudu palveluun" -painikkeesta.
 ​

 

Asiakaspalvelu

Voimassa oleviin sopimuksiin liittyvissä asioissa voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme - alta löydät yhteystietomme.

Sähköiset lomakkeet

Ota yhteyttä sähköisillä lomakkeilla kirjautumalla oman pankkisi verkkopankkitunnuksilla palveluumme.

Kirjaudu palveluun

 

Puhelin
010 546 3173
arkisin 8.30-16.30

Sähköposti
palvelu.rahoitus@danskebank.fi

 

 

 

Postiosoite
Danske Finance Oy
Asiakaspalvelu
PL 1275
00075 DANSKE BANK


Vastuuraporttipyynnöt

Täytä vastuuraporttipyyntö sähköisellä lomakkeella kirjautumalla palveluumme oman pankkisi verkkopankkitunnuksilla. Lomakkeisiin pääset siirtymään etusivulta löytyvästä "Helppoa asiointia verkossa" -osiosta tai yllä olevasta linkistä. Toimitamme raportin postitse.

Huomaathan, että jos yrityksesi on Danske Bankin asiakas, voit noutaa vastuuraportin kätevästi suoraan yrityksen verkkopankista.

 

Uudet investoinnit

Puhelin
0100 2580 (pvm/mpm)
arkisin 8 - 18

Voit kysyä rahoitustamme myös suoraan myyjäliikkeestäsi!




Ota yhteyttä