Ota yhteyttä

Ota yhteyttä

Henkilöasiakkaat

Huomasithan, että hyödyllistä tietoa -sivustolta löytyy tietoa niistä asioista, joita asiakaspalvelustamme usein kysytään. Uuteen rahoitushankkeeseen liittyen voit olla yhteydessä suoraan myyjäliikkeeseesi. Myyjä hoitaa rahoituspäätöksen hakemisen ja sopimusten laatimisen.Hyödyllistä tietoa
Lisätietoja ja neuvoja rahoitussopimukseesi liittyen saat olemalla meihin yhteydessä. Kätevimmin saat meihin yhteyden sähköisillä yhteydenottolomakkeilla. Lomakkeet löytyvät etusivultamme "Helppoa asiointia verkossa" -osiosta.

​Asiakaspalvelu

Sähköiset lomakkeet

Ota yhteyttä sähköisillä lomakkeilla kirjautumalla oman pankkisi verkkopankkitunnuksilla palveluumme.

Kirjaudu palveluun

Puhelin
010 546 3118
arkisin 8.30-16.30

Postiosoite
Danske Finance Oy
Asiakaspalvelu
PL 1275
00075 DANSKE BANK​

Sähköposti
Mikäli haluat lähettää sähköisellä lomakkeella lähettämääsi yhteydenottoon liitteitä sähköpostitse:         palvelu.rahoitus@danskebank.fi

Rekisteröinteihin ja vakuutusten
voimassaolotodistuksiin liittyvät asiat
sekä kauppakirjat loppuunmaksettavista sopimuksista:
rekisterointi.rahoitus@danskebank.fi
 
Sähköpostiyhteydenotoissa tulee näkyä
rahoitussopimuksesi yksilöintitiedon lisäksi
myös omat yhteystietosi sekä tieto siitä, mihin sähköiseen toimeksiantoon viesti liittyy. Huomioithan, ettemme sähköpostitse voi antaa sopimukseen liittyviä yksilöintitietoja.


Puhelun hinta on kotimaan lankanumerosta soitettaessa 8,35 snt/puhelu + 6,00 snt/minuutti.
Puhelun hinta on kotimaan matkapuhelinliittymästä soitettaessa 8,35 snt/puhelu + 17,17 snt/minuutti.
Ulkomailta soitettaessa puhelun hinta määräytyy paikallisen operaattorin hinnaston mukaisesti.
Hinnat sis. alv 24 %.​​

Yritysasiakkaat

Uudet investoinnit

Puhelin
0100 2580 (pvm/mpm)
arkisin 8 - 18

Voit kysyä rahoitustamme myös suoraan myyjäliikkeestäsi!
​​

Asiakaspalvelu

Sähköiset lomakkeet

Ota yhteyttä sähköisillä lomakkeilla kirjautumalla oman pankkisi verkkopankkitunnuksilla palveluumme.

Kirjaudu palveluun

Puhelin
010 546 3118
arkisin 8.30-16.30

Sähköposti
palvelu.rahoitus@danskebank.fi

 

 

 

Postiosoite
Danske Finance Oy
Asiakaspalvelu
PL 1275
00075 DANSKE BANK


Vastuuraporttipyynnöt

Täytä vastuuraporttipyyntö sähköisellä lomakkeella kirjautumalla palveluumme oman pankkisi verkkopankkitunnuksilla. Lomakkeisiin pääset siirtymään etusivulta löytyvästä "Helppoa asiointia verkossa" -osiosta tai yllä olevasta linkistä. Toimitamme raportin postitse.

Huomaathan, että jos yrityksesi on Danske Bankin asiakas, voit noutaa vastuuraportin kätevästi suoraan Business Onlinesta. Ohjeen raportin noutamiseen löydät Business Onlinesta: > Ota yhteyttä > Arkisto > Arkiston dokumentit - Miten saan haettua Danske Financen vastuuraportin Arkistosta?




Ota yhteyttä