TurvallisuusTurvallisuus

Verkkopankkimme ja sen turvaratkaisut on suunniteltu varmistamaan, että pankkiasioiden hoito verkkopankissa on turvallista. Tekniikalla voidaan tehdä paljon turvallisuuden varmistamiseksi, mutta tärkeää on myös suojautua muilta tietoturvauhilta.

  • Muista huolehtia tietokoneesi ajantasaisesta tietoturvasta.
  • Varo verkkohuijauksia.
  • Säilytä pankkitunnuksiasi huolellisesti.
  • Noudata verkkopankin käyttöohjeita.
  • Estä tarvittaessa verkkopankin käyttö sulkupalvelussamme.
 
Danske Bankin turvaratkaisu on suunniteltu varmistamaan, että pankkiasioiden hoito verkkopankissa on turvallista. Turvaratkaisu suojaa asiakkaan ja pankin välistä kommunikaatiota, ja voimme helposti ja nopeasti reagoida tulevaisuuden uusiin uhkiin. Verkkopankin turvallisuus perustuu kansainvälisiin standardeihin ja se on turvattu monin eri tavoin. 

  • Molemminpuoliseen tunnistukseen perustuvat pankkitunnukset.
  • SSL- salattuun tietoliikenneyhteyteen pankin ja koneesi välillä
  • Turvaratkaisumme takaa joustavan ja tehokkaan verkkoon kohdistuvien turvallisuusuhkien torjunnan. Turvaratkaisua käytetään muun muassa kirjautumisessa, maksujen hyväksynnässä ja muissa tärkeissä toiminnoissa.
  • Verkkopankkia voidaan tarvittaessa nopeasti päivittää uusia verkkohyökkäyksiä vastaan.


Kirjautumiseen tarvitset henkilökohtaiset kolmiosaiset pankkitunnukset:
  • henkilökohtaisen käyttäjätunnuksen
  • salasanan, jonka vain sinä tiedät
  • vaihtuvan kertakäyttöisen avain-/turvalukuparin

Tämä takaa sen, etteivät ulkopuoliset pääse verkkopankkiisi, vaikka kadottaisitkin yhden osan tunnuksistasi. Jos epäilet jonkun osan joutuneen ulkopuolisen haltuun, on syytä lukita pankkitunnukset vahinkojen välttämiseksi.
 
Mitä asiakastietoja Danske Bank kerää?
Ota yhteyttä
0200 2580

Ota yhteyttä

Soita meille Varaa aika neuvotteluun
  • Soita Sijoituslinjalle 0200 2000
  • Soita Lainalinjalle 0100 1580

Löydä meidät

Löydä lähin konttori

Usein kysyttyä

Tileistä Korteista Palveluistamme